Technikai okok. Azért nem írtam blogot. Sohasem szabad leállni. Harcolni kell saját magadért, vívni kell a csatát, amit a természetes szelekció váltott fel. A játékszabályok határát súrolva is jó játszani, de a legjobb minden alkalmat megragadni úgy, hogy az még ne legyen végzetes hatású.


Most kikapcsolom a füstgépet, nem ködösítek tovább. Csinálom én is a dolgaimat, éltetem az internetes szubkultúrát, igyekszem megváltani a világot. Többre és jobbra nem lennék képes, amúgy sem sok munkakör van, amiben már el tudnék helyezkedni.

Jó lenne még írkálnom egyéb érdekes dolgokról, de fáradt vagyok, sokat ma sem aludtam, dolgozom.

Soha fel nem adni, okosan, tiszta fejjel és büszkén, de nem hiún. Ha másokkal gonosz vagy, akkor azt visszakapod. Becsapni sem jó, ha becsapattatod magad egy emberrel, mert akkor rádszállnak, ha mutatod azt a gyengeséget, amin keresztül meg képesek fogni. Vagy csak kivételes esetben mutasd, vagy pedig válogasd meg a körülötted szaglászókat.