Ez a blog is kopár hanyatlásnak indult volna, ha nem nézek be és nem kezdem el kiírni magamból azt a sok hülyeséget, ami ma megadta a végső lökést a billentyűzet megragadására.


 A Párisi udvar és a felüdülés óta jóformán minden megváltozott körülöttem. Kaptam – és folytatólagosan is kapom – a pofonokat, próbálom a saját tempómban legyűrni a világot, felülkerekedni az egészen és túlélni… Igen, azt hiszem ez lesz a legfontosabb meghatározó dolog, amit szem előtt kell tartanom a jövőben: túlélni

Összességében – rakosgatva az egyetemes, SI-mértékegységnél is „etalonabb” súlyokat a mérleg másik serpenyőjére – pozitívnak mondható az életem alakulása. Már nem érzem magamat annyira kilátástalan léthelyzetben, éppen csak a semmit sikerült megfognom, felkapaszkodva a „majdnem el tudom tartani magamat” szintre – legalább örülhetek a saját kis „yīnyáng-játékomnak”, a fennmaradásomért cserébe.

 

The Demented Doctor - Shot by ellysdoghouse
Kiráz a hideg, ha sötétre, reflektorokra és arra gondolok, hogy nem akarok felállni a hűvös „padlóról”, jó ez most nekem ez így. Egy hónapja balesetet szenvedtem és egy mellettem élő alternatív univerzumot látva duzzoghatok azon, hogy milyen szar lenne nekem, ha egy kaptafára mennének a dolgok a világban.



Altruistaként feltétel nélküli csere megoldható, a lényeg az, hogy inkább másnak legyen jó.
Érdeklődni: ×××××××××××××

 
Mindenkinek ki kell hevernie a saját dolgait:

– Azt, hogy sorra a betegszabadság abból áll, hogy minden másnap, vagy kétnaponta orvoshoz kell rohangálni és, hogy így gyógyulni nem lehet.

– Azt, hogy az orvosok egy részének nem érdeke a beteg teljes, a körülményekhez képest maradéktalan gyógyulása.

– Azt, hogy örülni kell annak a kevés jónak is, ami történik, mert Murphy él és vigyorogva fog röhögni a földi maradványaid felett is, amikor te már régen alulról szagolod az ibolyát.

 

Az angyalok meg nyugodtan kesereghetnek utánam.

Weeping Angels 1 by Kilayi