2-3 hete volt egy kicsi gond a DVD-meghajtómmal. Szopás volt a köbön, a Vista baszta felismerni a DVD-ket, az összeset. Linux LiveCD-t azt bezzeg bootol, meg Vista telepítőt is, csakhát maga a rendszerben nem ismeri fel azokat a kikúrt lemezeket.

Előljáróban ennyit.

Ebből az lett, hogy három napig backupoltam karácsonykor. Szétpartícionáltam a notebookot, felhúztam egy Kubuntu 8.10-et, mellé egy Windowst. Az a Windows7 nem tetszett, nameg experimental is. Visszaraktam a Vistát mellé. A régi, jól megszokott dolgokat csak az extremitások miatt hanyagolom egy ideig.

Közben kitaláltam, hogy a Dropbox kisebb file-okhoz remek backupkeretrendszert tud alkotni. :-)

Nincs más hátra, mint előre. Feltolni DVD-ről meg SD-ről a fordításhoz szükséges összes file-t és melózni látástól-mikulásig megint.

A freefallos képemet meg ma jó lenne befejezni, mert holnap már várost szeretnék látni, ki szeretném nyomtatni.

Még jelentkezem.